Jak wynająć biuro i nie zbankrutować?

Wynajem biura pod działalność firmy jest kolejnym krokiem jej rozwoju. Fizyczna lokalizacja przedsiębiorstwa zazwyczaj staje się potrzebna w momencie, kiedy chcemy zatrudniać pracowników, albo też w momencie, kiedy spotkania z kontrahentami stają się coraz częstsze. Dostępne biura do wynajęcia zazwyczaj różnicują tak podstawowe cechy jak ich lokalizacja, standard, a także koszty najmu.

Wszystkie te aspekty trzeba wziąć pod uwagę w momencie poszukiwania odpowiedniego lokalu, mając jednocześnie świadomość tego, że koszty najmu będą za pewne jednymi z większych kosztów stałych prowadzenia naszej działalności, jakie będziemy musieli ponosić. Decydując się na najem najlepiej od razu oszacować, jak wysokie one będą, a następnie podpisać umowę z najemcą.

Umowa najmu lokalu- na co zwrócić uwagę?

Przede wszystkim warto zwrócić uwagę na to, na jak długi okres czasu taka umowa jest zawierana. Najczęściej najemca będzie chciał, aby ten czas był jak najdłuższy, najprawdopodobniej zaproponuje nam więc umowę wieloletnią. Tutaj także powinniśmy pomyśleć nad tym, czy takie rozwiązanie nam odpowiada, gdyż w momencie, kiedy będziemy chcieli nagle zamknąć działalność, umowa ta nadal może nas obowiązywać. W przypadku umowy na czas nieokreślony, należy ustalić okres jej wypowiedzenia, który będzie wiążący dla obu stron. Umowa określa też ustaloną wysokość czynszu oraz inne uzgodnienia, co do terminu jego comiesięcznej płatności. W umowie może się też znaleźć informacja o tym, w jakim celu wynajmuje się lokal, a więc czy jest to przeznaczenie mieszkalne, usługowe czy też pod siedzibę biura.

Wynajem biura w Krakowie w samym centrum

Szukając odpowiedniego lokalu pod wynajem najlepiej już na początku zdefiniować swoje potrzeby i określić, jakie parametry są dla nas najistotniejsze. Nie zawsze można mieć wszystko, a jeśli nasze oczekiwania będą zbyt wielkie, posiadany przez nas budżet może im nie sprostać. W przypadku, kiedy istotnym aspektem jest dla nas lokalizacja, warto zainteresować się możliwością wynajmu powierzchni w biurowcach butikowych. W ramach grupy Herbewo International można zdecydować się na biuro w świetnej lokalizacji, które może być usytuowane w nowoczesnym budynku lub też w budynku historycznym. Herbewo to także dostępne na wynajem lokale użytkowe, które także dobrze sprawdzają się w przypadku prowadzenia własnego biznesu- usytuowane w centrum miasta mogą poszczycić się naprawdę sporym ruchem. Regent Office Herbewo to propozycja dla firm polskich, zagranicznych, a także dla dopiero rozwijających swoją działalność start- upów. Dostępne biura mają różną powierzchnię użytkową, dzięki czemu można wynająć dokładnie taki metraż, jaki jest nam potrzebny, bez narażania się na dodatkowe koszty. Doskonała lokalizacja to jednak nie wszystko, gdyż cechą charakterystyczną takich biurowców butikowych jest zmodernizowana, przemyślana i odpowiednio zaprojektowana przestrzeń, którą cechuje wysoka estetyka. W odpowiedniej cenie najmu możemy mieć biuro dopasowane wielkością do naszych potrzeb, o nowoczesnym wystroju, w doskonałej lokalizacji w samym centrum miasta.

KWOP.pl

Poruszamy kwestie związane ze zbyt niską wartością kwoty wolnej od podatku, publikujemy aktualności na temat projektu jej podwyższenia oraz udostępniamy porady podatkowe.

Najnowsze artykuły dodane przez KWOP.pl (zobacz wszystkie)

Posted in Inne.

Poruszamy kwestie związane ze zbyt niską wartością kwoty wolnej od podatku, publikujemy aktualności na temat projektu jej podwyższenia oraz udostępniamy porady podatkowe.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Commentluv