Jak otworzyć biuro matrymonialne?

0
377

Poznanie nowego partnera pozwala wielu osobom zacząć żyć pełnią życia. Oczywiście, bardzo popularne są obecnie portale randkowe online, jednak nie wszyscy znajdują tam miłość. Jeśli jeszcze nie próbowałeś tego sposobu, zajrzyj tutaj: topserwisrandkowy.pl/.

Czasami jednak znalezienie drugiej połówki oznacza szukanie pomocy u doświadczonej swatki lub eksperta od związków. Jeśli wśród twoich znajomych znajdują się osoby w takiej sytuacji, zastanów się nad założeniem firmy randkowej, która pomaga ludziom poznać potencjalnych partnerów życiowych! Możesz otworzyć i prowadzić ten tani biznes z domu. Wystarczy miejsce na biuro, gdzie możesz spotykać się z potencjalnymi klientami, aby porozmawiać o ich potrzebach i preferencjach randkowych.

Co zrobić, aby otworzyć biuro matrymonialne?

  1. Badania branży randkowej, aby uzyskać wyobrażenie o rodzajach usług i produktów oferowanych przez te firmy dla singli. Dowiedz się, dlaczego ludzie chodzą na randki – dla zabawy, nowych doświadczeń, przyjaźni czy w celu znalezienia miłości lub wzięcia ślubu.
  2. Dowiedz się, jaki jest Twój rynek docelowy i czy będziesz koncentrować się na konkretnej niszy w branży usług randkowych. Możesz pomagać świeżo upieczonym absolwentom uniwersytetów, kobietom po 50 roku życia lub możesz założyć serwis randkowy, który jest skierowany do profesjonalnych mężczyzn, którzy są właścicielami własnych firm. Wybierając niszę, lub jasno określając swój rynek, będziesz w stanie lepiej kierować swoje wysiłki reklamowe do konkretnych klientów.
  3. Badania lokalnego rynku, aby sprawdzić, czy istnieją inne usługi randkowe, które są ukierunkowane na podobną grupę docelową. Dowiedz się, jakie usługi oferują, gdzie się reklamują i jakie jest ich podejście do przyciągania klientów. Wymyśl sposoby na wyróżnienie się, czy to poprzez ustalanie cen, oferowanie różnorodnych usług lub stworzenie ekscytującej historii dla Twojej firmy usług randkowych.
  4. Wymyśl listę usług, które planujesz oferować. Możesz zaoferować swatanie, zapewniać pomysły na randkę. Możesz też zostać coachem i uczyć ludzi zasad zachowania na pierwszej randce, doboru garderoby itp. Ewentualnie zostać gospodarzem imprez typu speed dating. Dostosuj cennik do każdej usługi, którą zapewniasz; czy opłata będzie za godzinę lub za konkretną usługę. Posiadanie wytycznych cenowych jest niezbędne.
  5. Wykorzystaj swoje badania, aby wymyślić mądrą, przykuwającą uwagę nazwę dla swojej działalności usług randkowych. Skontaktuj się z lokalną Izbą Handlową, aby dowiedzieć się, czy istnieją specjalne licencje lub pozwolenia, których potrzebujesz, zanim otworzysz swój biznes matrymonialny. Dowiedz się, jak zarejestrować firmę i jakie są prawne wymogi.
  6. Wykup ogólne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej, aby chronić swoją firmę przed potencjalnym postępowaniem sądowym. Nie każda randka musi iść zgodnie z planem i  nie każdy klient może uważać, że dostał usługi, za które zapłacił.
  7. Załóż swoje prywatne biuro w domu, w miejscu, które nie będzie rozpraszać uwagi. Jeśli to możliwe, zdecyduj się na lokalizację, która ma prywatne wejście oddzielone od reszty domu. Jeśli nie posiadasz biura domowego, wynajmij powierzchnię w obszarze, gdzie mieszka twoja grupa docelowa.
  8. Wynajmij projektanta stron internetowych i grafika do tworzenia elementów marketingowych dla Twojej firmy. Potrzebujesz logo, szablon wizytówki, broszury, strony internetowej i bloga, wszystko odpowiednie dla Twojej firmy.
  9. Promuj swoją firmę randkową poprzez reklamy online i offline. Bierz udział w tych samych wydarzeniach, co Twoi potencjalni klienci. Nieważne, czy to spotkania biznesowe, networkingowe, w bibliotekach lub kawiarniach. Wysyłaj historie randkowe, które zawierają wskazówki i porady do lokalnych gazet i blogów, aby wylansować siebie jako randkowego eksperta.

Skomentuj artykuł